Se încarcă...

Servicii

Ce facem, cu ce ne ocupĂm

Comunicare

  • USP (slogan)
  • Text website – care se va regăsi parţial sau completat şi pe celelalte elemente de print
  • Definirea valorilor companiei – text advertorial ce conţine filosofia de “business” a companiei, implicarea în societate, elemente de staţionare a identităţii vizuale etc. (se regăseşte parţial pe website)
  • Autoresponder – pentru mail-urile primite de către companie
  • Comunicate de presă
  • Servicii de PR (rezolvarea unei crize de imagine, soluţionarea unui conflict de interese etc.)
  • Spot TV
    • Concepere scenariu
    • Selecţie echipă realizare
    • Selecţie actor(i)
    • Supervizare proces
    • Media-buying (achiziţionarea de spaţiu publicitar tv)
  • Spot radio
    • Concepere scenariu
    • Selecţie echipă realizare
    • Selecţie actor(i)
    • Supervizare proces
    • Media-buying (achiziţionarea de spaţiu publicitar tv)
  • Servicii BTL speciale – concepere promovare neconvenţională

Design

  • Logo
  • Antet
  • Cărți de vizită
  • Broșură prezentare
  • Flyer – material de prezentare foarte pe scurt a serviciilor companiei, a viziunilor şi a contactelor.
  • Merchandising – sticker aplicat în locaţiile unde compania a prestat servicii, elemente personalizate specifice serviciilor oferite
  • “Thank you” card – trimisă prin poştă la finalizarea colaborării cu un client (personalizată pentru fiecare client)
  • Machetă presă scrisă
  • Job-board – pentru uz intern. Planşă fixă pe care se detaliază task-urile lunare
  • Banner, mesh etc. – pentru vizualizare outdoor
  • Machetă online (statică, animată)

Comportament

  • Training – înţelegerea valorile interne pe baza cărora vor opera angajaţii companiei care intră în contact direct cu publicul (teoretizare asupra noţiunilor de branding şi PR; aplicare pe profilul companiei).
  • Consultanţă de branding.
Portofoliu