Text website – care se va regăsi parţial sau completat şi pe celelalte elemente de print
Definirea valorilor companiei – text advertorial ce conţine filosofia de “business” a companiei, implicarea în societate, elemente de staţionare a identităţii vizuale etc. (se regăseşte parţial pe website)
Autoresponder – pentru mail-urile primite de către companie
Comunicate de presă
Servicii de PR (rezolvarea unei crize de imagine, soluţionarea unui conflict de interese etc.)
Spot TV
Concepere scenariu
Selecţie echipă realizare
Selecţie actor(i)
Supervizare proces
Media-buying (achiziţionarea de spaţiu publicitar tv)
Spot radio
Concepere scenariu
Selecţie echipă realizare
Selecţie actor(i)
Supervizare proces
Media-buying (achiziţionarea de spaţiu publicitar tv)
Flyer – material de prezentare foarte pe scurt a serviciilor companiei, a viziunilor şi a contactelor.
Merchandising – sticker aplicat în locaţiile unde compania a prestat servicii, elemente personalizate specifice serviciilor oferite
“Thank you” card – trimisă prin poştă la finalizarea colaborării cu un client (personalizată pentru fiecare client)
Machetă presă scrisă
Job-board – pentru uz intern. Planşă fixă pe care se detaliază task-urile lunare
Banner, mesh etc. – pentru vizualizare outdoor
Machetă online (statică, animată)
Comportament
Training – înţelegerea valorile interne pe baza cărora vor opera angajaţii companiei care intră în contact direct cu publicul (teoretizare asupra noţiunilor de branding şi PR; aplicare pe profilul companiei).